• slider pic7
  • slider pic3
  • slider pic5
  • slider pic1
  • slider pic2
  • slider pic4
  • slider pic6

Gastvrijheid

handenGastvrijheid is een werkwoord……aan het werk dus

De kerngedachte van gastvrijheid: Zorg dat iedere gast bij het bedrijf zich welkom voelt en “dat de deur echt open gaat’. Dit geeft de sterkst denkbare ervaring in Gastvrijheid.

Goed gastvrouw- en gastheerschap is in de beleving van Beerens Hospitality Consult, open en eerlijk naar je gasten toe, ze aan alle kanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn in je bedrijf, dat je blij met ze bent en dat je het een eer vindt dat ze bij je komen.

Om dit alles te bereiken moet er op diverse niveaus aan Gastvrijheid gewerkt worden. Dit alles moet tot uiting komen in het “hospitality concept” van het bedrijf. Dit omhelst de omgeving, het interieur, het te leveren product, de manager, de medewerker enz.. Alle hens aan dek voor het concept. Aandacht voor het detail.

Naast omgeving en product komt vooral Hospitality tot uiting in het gevoel van welkom zijn: vanaf de ontvangst, tijdens verblijf en ook het afscheid. Ingeval het voldoet aan de verwachtingen van de gast, is de gast tevreden. Ingeval het voldoet boven de verwachting is de gast de ambassadeur van het bedrijf. Het gaat om de wederzijdse loyaliteit. Een meer dan tevreden gast is de sleutel van het succes.

Beerens Hospitality consult richt zich op:

•    Verbale en non verbale communicatie
•    De medewerker(ster) die plezier in zijn werk heeft en dit ook uitstraalt
•    Hoe je om gaat met klachten
•    Hoe je om gaat met lastige gasten
•    Hoe je zorgt dat je bedrijf er “ topfit“ uitziet.

Beerens Hospitality Consult analyseert:

•    Een persoons analyse van medewerkers door middel van een speciaal ontwikkelde interview techniek, om te ontdekken of deze medewerker wel in bedrijfsconcept past. Dit kan een MPA profiel door het afnemen van een interview of door een wandeling in de natuur.

Beerens Hospitality Consult coached het individu als het gaat om drempels in het omgaan met gasten of klanten.

Beerens Hospitality Consult adviseert hoe de klantbeleving beïnvloed kan worden om meer dan aan de verwachtingen van de klant te voldoen.

Copyright

Beerens Hospitality Consult 2015

 

wandelcoach kleur